Status zamówienia
Obsługa Klienta
+48 77 406 31 83

100 % Gwarancji Satysfakcji

Pełna satysfakcja lub zwrot pieniędzy

Jeśli otrzymałeś produkt, z którego nie jesteś zadowolony, popełniłeś błąd w projekcie albo znalazłeś literówkę, masz prawo do skorzystania z gwarancji satysfakcji, która umożliwia Ci bezpłatną wymianę produktu na nowy lub zwrot 100% zapłaconej kwoty.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Telefonicznie
+48 77 406 31 80 Mailowo
Live chat

Zasady korzystania z gwarancji satysfakcji

CEWE zawsze stawia na pierwszym miejscu potrzeby i satysfakcję Klientów. Gwarancja satysfakcji obejmuje zatem wszystkie produkty marki CEWE. Jeśli zamówisz więcej niż 3 sztuki tego samego produktu złożonych w jednym zleceniu, gwarancja satysfakcji ograniczona jest do 3 sztuk. Wspomniane ograniczenie nie dotyczy odbitek cyfrowych (format od 9 do 15). W przypadku dużych zamówień tego samego produktu w jednym zleceniu, zalecamy wykonanie egzemplarza próbnego i dokładne zapoznanie się z produktem przed zamówieniem reszty.

Regulamin dostępny jest na stronie "Warunki realizacji Zleceń" w punkcie VIII. Gwarancja satysfakcji – prawo do wymiany/zwrotu.

Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami telefonicznie: 77 406 31 80 lub mailowo: kontakt@cewe.pl, a następnie odeślij do nas swoje zamówienie. Alternatywnie, możesz dopełnić wszelkich formalności bezpośrednio w jednym z naszych salonów CEWE FOTOJOKER, gdzie możesz od razu wysłać swój produkt. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej ponownie realizujemy Twoje zamówienie lub zwrócimy Ci pieniądze. Będziesz mieć wtedy nowy fotoprodukt w salonie CEWE FOTOJOKER lub wyślemy go bezpośrednio do Twojego domu. W przypadku zwrotu pieniędzy postępujemy zgodnie z naszą procedurą. Wybór formy realizacji gwarancji satysfakcji zależy od Ciebie.

Gwarancja satysfakcji obowiązuje przez 100 dni liczonych od daty odebrania fotoproduktu przez Klienta. W tym czasie możesz nas poinformować dlaczego nie podoba Ci się produkt i z jakiej formy reklamacji z tytułu gwarancji satysfakcji chcesz skorzystać.

Na podstawie gwarancji satysfakcji Klient może wedle swojego wyboru wnioskować o wymianę produktu na nowy z podaniem uzasadnienia lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z uzasadnieniem.

Pobierz i wypełnij protokół reklamacyjny.